“Στα Άδυτα” Του Πιο Compact Και Αποδοτικού Diesel Μέλλοντος Της Mercedes-Benz

on

Μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς της E-Class η οποία και θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα επωφεληθεί από το νέο diesel κινητήρα της γερμανικής φίρμας, ξεκινώντας από την άνοιξη του 2016, η Mercedes-Benz ρίχνει περισσότερο φως στις προδιαγραφές του νέου μοτέρ πετρελαίου που περιγράφεται ως ο πρώτος, με μπλοκ εξολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο τετρακύλινδρος κινητήρας της φίρμας.

Εκτός από την παραπάνω «πρωτιά», το νέο diesel μοτέρ των 2,0 λίτρων υπόσχεται κατά 13% περισσότερη αποδοτικότητα από τον κινητήρα των 2,1 λίτρων που αντικαθιστά, προσφέροντας παράλληλα και επιπλέον ισχύ η οποία φτάνει τους 195 ίππους και τα 400 Nm ροπής (έναντι 170 ίππων στο 2,1 λίτρων μοτέρ).

Εκτός από τα «αυταπόδεικτα» στοιχεία της επιπλέον αποδοτικότητας, ισχύος και τον μικρότερο κυβισμό, αξίζει να σημειωθεί ότι χάρη στο μπλοκ αλουμινίου, το μοτέρ πετρελαίου περιορίζει το βάρος του στα 168,4 κιλά (έναντι 203 κιλών στο μοτέρ των 2,1 λίτρων) ενώ είναι και πιο compact σε μέγεθος.

Επιπλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις της γερμανικής φίρμας, η νέα τεχνολογία που ενσωματώνει περιορίζει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα κραδασμών και θορύβων συντείνοντας σε μια ακόμα περισσότερο «πολιτισμένη» λειτουργία.

Στους τεχνολογικούς νεολογισμούς του συγκαταλέγεται και ένα βελτιωμένο σύστημα ψεκασμού, τα βελτιωμένα έμβολα που κατασκευάζονται από χάλυβα ενώ έχει αξιοποιηθεί νανοτεχνολογία, Nanoslide στους κυλίνδρους για τον περιορισμό των τριβών και κατ΄επέκταση μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Όλα τα παραπάνω συνεπάγονται ότι η έκδοση 220d της νέας E-Class η οποία εξοπλίζεται με το συγκεκριμένο κινητήρα, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα ενώ, η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 240 χλμ./ώρα, τη στιγμή που τα μεγέθη κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ξεκινούν από τα 3,9 λίτρα λίτρα/100 χλμ. και τα 102 γρ./χλμ, αντίστοιχα, διαμορφώνοντας την αποδοτικότερη -μεταξύ των συμβατικών- έκδοση της νέας E-Class.

Σε ό,τι αφορά την περαιτέρω πορεία του συγκεκριμένου μοτέρ ο οποίος φέρει τη κωδική ονομασία ΟΜ 654, στο μέλλον θα «περάσει» σε όλη την γκάμα μοντέλων της γερμανικής φίρμας η οποία υπόσχεται διαφορετικές εκδοχές ισχύος του, αλλά και κάθε είδους διαμόρφωση σε ό,τι αφορά τόσο την θέση του κινητήρα όσο και το συνδυασμό του με συστήματα μετάδοσης, σε πισωκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.